תבשיל כרוב

לא קל לגדל שני מתבגרים שנמצאים במצב של כמעט רעב תמידי, ושאם הם לא אוכלים אוכל אז אוכלים לי את הראש....
כאשר אני שובר את הראש מה להכין אני פונה תמיד לאשה שפותרת לי את כל בעיות המתכונים שזו אמא שלי.
לאחר שיחה קצרה הגענו לתבשיל כרוב שאני מאוד אהבתי כילד, שההכנה שלו מאוד קלה.
כל מה שנשאר לכם זה להכין את המצרכים וקדימה  לעבודה.
שורה תחתונה: הילדים אהבו ואפילו ביקשו תוספת.


דגש חשוב ביותר: אין צורך להוסיף נוזלים בכלל.


מצרכים :

250 גרם בשר טחון

חצי כרוב לבן חתוך

קופסה של כרוב כבוש......כן כן מהסופר כמו ששמים בפלאפל

כפית פלפל ומלח, שתי כפיות פפריקה מתוקה

שתי שיניים של שום כתוש




לעבודה:

בסיר רחב מטגנים את הבשר עד שמחליף צבע ומפוררים אותו ממש כמו לבולונז.
מוסיפים מחצית מהתבלינים, שום,  ומוסיפים את הכרוב הלבן ומערבבים היטב.
מכסים ומורידים לאש בינונית. לאחר רבע שעה בודקים את הכרוב ולאחר שהוא מוכן מוסיפים כרוב כבוש לאחר שמסננים מהנוזלים שיש בפחית השימורים, מערבבים ומוסיפים את שאר התבלינים. כאן המקום לומר שכל אחד יוסיף איזה תבלינים שהוא רוצה, אני מוסיף מעט חריף כאשר אני מבשל לעצמי.
מערבבים היטב הכל וסוגרים את הסיר למשך רבע שעה. בודקים שהתבשיל רך ומכבים את הגז.
כל תוספת תתקבל בברכה לתבשיל זה.


נשאר לי רבע קילו בשר מופשר ולכן הכנתי קציצות בשר מטוגנות.

מצרכים:

250 גרם בשר טחון

צרור פטרוזיליה

צרור קוסברה

שתי כפות קמח מצה

כף גדושה מיונז

ביצה אחת

כפית פלפל, מלח, פפריקה מתוקה, וחצי כפית בהרט



לעבודה:

מערבבים עם הידיים את כל החומרים ומכניסים למקרר לשעה.

יוצרים קציצות בידיים ומטגנים אך ורק על אש בינונית .

בתאבון.

תגובות

רשומות פופולריות