סושי ze , זה סושי!!!

אין הורה שלא דואג לתזונת הילד שלו. וכמו כל ההורים כאשר הקטן היה בן 7 הגשנו לו אורז, דגים, ירקות והוא בשלו לא הסכים לאכול. יום אחד הלכנו למסעדת סושי והוא ביקש לנסות. הילד קיבל רול ובלי להמתין יותר מידי הספיג אותו בסויה והופ ישר לפה. אחרי מספר שניות של ספיגת טעמים בפה הוא הכריז: אני מת על סושי, אני רוצה כל יום סושי.
למחרת לא הסכים לאכול ירקות או אורז אבל הכריז שרק סושי הוא מוכן לאכול. כמה שניסיתי להסביר את מרכיבי הסושי הוא עשה עצמו מתעניין ואמר נחרצות: מה לא ברור את כל זה אני לא אוהב אבל סושי אני אוהב.
הגיע יום היום הולדת שלו והנער בן 14 וביקש לחגוג במסעדת......ניחשתם נכון: סושי.
נזכרתי שלפני זמן מה הזמינו אותי לסקר מסעדת סושי וזו הייתה הזדמנות נהדרת אך היה לי תנאי: מה שאני וזוגתי נזמין זה במסגרת ההזמנה מה שהמתבגרים יזמינו אני אשלם. הזמנתי שולחן לשעה 19:30 ליום שישי כי נראה לי שהמקום לא יהיה מלא ביום שישי וכך נוכל לחגוג. הגענו בשעה היעודה ואני מבין שהמסעדה מלאה בסועדים מה שבישר לי על רמת המקום.
המסעדה שוכנת במתחם בזל ונחשבת למסעדת סושי שכונתית. אני מאחל לכל שכונה מסעדה ברמה כזו. חומרי גלם טריים שלא משאירים ספק מדוע המסעדה הזו פתוחה משנת 2004 ועדיין מחזיקה מעמד עם אחות נוספת במתחם שרונה.
את המסעדה הקימו ענבר ואיב לאחר שהיו זמן מה ביפן ושם למדו לגלגל סושי ואת כל הידע הביאו למקום.
נכון שהעיצוב קליל בהתאם לאווירת השכונה אך אין פשרות בכל מה שנוגע לאוכל.
מכיוון שאין לי את האפשרות לקנות בית באזור אז אני מציע לבעלים לפתוח מסעדה כזו בשכונה שלי........


למנה ראשונה הזמנו מרק ראמן וחלקנו אותו זוגתי ואני, לטעמי זו מנה ענקית ומשביעה שגורמת להבין שיותר מזה לא צריך.
טעמים עזים של ציר בקר שישב שעות רבות על האש, נפלא.


מגורו סאקה - קוביות של סלמון, טונה ואבוקדו וכל העסק יושב על עלים ירוקים עם פטריות שיטקה שהגיע ברוטב פונזו הדרים. כל כך טעים ועדין. לחשתי לגברת שאני מקווה לאיזו מנה לא טובה על מנת להלל את המנה הזו יותר אבל זה לא קרה.


לחמניית באן עם דג מטוגן - פעם ראשונה שהקטן אוכל את זה והחיוך לא נמחק מפניו. ואז אני חוזר למשפט שאני אומר תמיד: כלבים וילדים לא משקרים.


רול חם בציפוי טמפורה - רול ובתוכו סלמון בטטה ובצל ירוק.
המתבגר השני הזמין את זה ולשאלתי איך? מצוין אמר נחרצות.


מנה נוספת שהגברת ואני הזמנו זו טונה אדומה צרובה על מצע עלים ירוקים ומוגשת עם רוטב פונזו הדרים שליטף באהבה את הדג. מנה שהזכירה לי מדוע אני כל כך אוהב טונה.

הקטן לקח למנה שנייה משולש סנדוויץ' חם בציפוי פנקו סלמון גבינה מותכת ובצל ירוק.
תנו לי להתרכז אמר הנער, ואנחנו מתמוגגים מנחת שהילד נהנה ביום ההולדת שלו.
לפני שהספקתי לצלם הילד התחיל לאכול ולכן אין תמונה.


החברה במטבח הגישו לנו קינוקו ולא הצטערנו. סלט אצות וואקמה דקות, מלפפונים, פטריות שיטאקה ושומשום.
הרעננות של המנה עם חומרי גלם טובים טריים גרמו לי לשנות כיוון במחשבה על מנה זו.


הגברת ואני הזמנו שני רולים: האחד רול סושי עטוף דף אורז המכיל בתוכו סלמון, גרידת לימון, אבוקדו מלפון ונענע.
הנה סושי לא שגרתי שכל המרכיבים יוצרים מנה מטורפת.
הרול השני היה מורכב מסלמון צרוב שהפך למנה המנצחת של הגברת.


החברה במטבח החליטו ושלחו לנו דים סאם במספר מילויים כמו ירקות, עוף, וחזה אווז.


קיבלנו קינוח שהיה מוכר לנו ממסעדה אחרת שהיינו בה שבוע לפני ואז הבנו שהם אותם בעלים.
המתבגרים נהנו בגדול.

zv סושי - אשתורי פרחי 14 תל אביב
טלפון: 1-700-708-989


http://www.zesushi.co.il/

תגובות

  1. למרות שאיני אוהב סושי,הכתבה עושה חשק להגיע ולטעום.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות