שמולה

יום שישי הביא אותי ואת הגברת לסידורים בירושלים, ולאחר מכן מצאנו את עצמנו די רעבים ומתלבטים היכן לאכול.
טלפון קצר לידידי הבלוגר אלירם מוכתר שדי יודע היכן כדאי לאכול בירושלים וללא היסוס הוא אומר: רק לשמולה !!!
שמולה? כן כן עונה בלי היסוס. וכך לאחר חיפוש די קצר אחרי חנייה התחלנו ללכת במעלה רחוב אגריפס. ריחות של שבת באוויר וכולם עם שקיות לקראת שבת ובכל מקום נמכרות חלות טריות ובראשי חולפת המחשבה שכנראה שירושלים היא מרכז החלות העולמית ביחד עם בני ברק. לאחר הליכה קצרה הגענו לרחוב אגריפס 34 שנמצא 3 דקות הליכה ממרכז שוק מחנה יהודה. התיישבנו לנו והתחלנו להנות מהריחות שעולים מהסירים שיושבים על פתיליות.





פה זה הגשה עצמית אני שומע מכיוון הדלפק. מה תאכלו ? מה יש שאלתי? כל מה שבתפריט, ותזדרז בבקשה. התייעצות קצרה עם הגברת ולקחנו צלחת עם מספר ממולאים, קובה חמוסטה, וקובה דלעת. התחלנו לנגוס מהממולאים שהיו חמצמצים וטעימים להפליא, ואני מבין את ההתלהבות של אלירם מהמקום. עברנו לקובות וחלקנו את שתי הצלחות. אין מילים לתאר את הטעם.

המעטפת של הקובה הייתה רכה ונימוחה בפה והבשר היה טעים ללא טיפת שומן או גוש של בשר כפי שקרה לי במקומות אחרים.מצד אחד מתיקות של קובה דלעת ומצד שני קובה חמצמצה מעלי מנגולד והרבה לימון.


זה הרגע שאני מצטער שאני מלא ולא טעמתי מהמוסקה שלהם או מהסופריטו. הנה עוד סיבה טובה לחזור לשם.
נו אז כשמתלהבים לוקחים עוד טעימה ולקחנו עוד מנה של צלחת ממולאים, קובה מטוגנת עם טחינה ובקבוק מים.
על כל העונג הזה שילמנו 137 שקל.

לאחר מכן עברנו דרך השוק וראינו עוד מסעדות באותו סגנון אך עם יחסי ציבור טובים, ואני יכול לומר בלב שלם ששמולה זו מסעדה שלא נופלת משום מסעדה באותו סגנון בירושלים, ועזבו אתכם מיחסי ציבור.

שמולה: רחוב אגריפס 34 ירושלים.

תגובות

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות